999Marketing szeptany to jeden z najlepszych sposobów na zaprezentowanie swojej firmy w internecie oraz pozyskanie wielu klientów i podniesienie świadomości marki. Można w ten sposób dotrzeć do dużego grona wyselekcjonowanych odpowiednio osób i sprawić, że zwiększymy sprzedaż. Na czym zatem polega szeptany marketing? Jakie są jego plusy? Wybrać do tego celu agencję reklamową czy freelancera? Odpowiedzi w dalszej części artykułu
Na czym polega marketing szeptany?

Marketing szeptany do działania głównie na forach czy blogach, które mają za zadanie pobudzić dyskusję o naszym produkcję i zwrócić na niego uwag niepochlebnymi opiniami. Wpisy umieszczane są w naturalny sposób do istniejących już wątków na forum lub tworzone są nowe tematy. W tego rodzaju marketingu można stosować zarówno pozytywne komentarze o produkcie, jak i również zachęcać do sprawdzenia oferty.

Jakie korzyści płyną z jego zastosowania?

Szeptany marketing ma bardzo wiele korzyści. Pierwsza z nich jest możliwość dotarcia do wąskiej grupy klientów docelowych. Wpisy są umieszczane na forach o tematyce stricte związanej z tematyką firmy. Dzięki temu działania marketingowe są efektywne i nie tracimy środków finansowych na reklamowanie się w miejscach, gdzie niewiele osób zainteresuje się naszym produktem. Drugim plusem jest właśnie strona finansowa. Już za niewielkie sumy można prowadzić skutecznie działania internetowe, a stosunek ceny do skuteczności jest bardzo dobry. Kolejną Korzyścią Jest także sama duża skuteczność. Cały proces marketingu szeptanego opiera się o mechanizm słuszności społecznej. Osoby, które nie wiedzą jaki produkt czy usługę wybrać znacznie chętniej decydują się na tą, która jest dobrze oceniana przez innych użytkowników.

 
Agencja czy freelancerzy?

Jeśli już zdecydujemy się na marketing szeptany, pozostaje nam do wyboru ostatnia kwestia, a mianowicie wybór wykonawcy. Na rynku funkcjonuje bardzo wiele firm, agencji oraz osób prywatnych zajmujących reklamą. Ostatnia opcja może być jednak nieco ryzykowna, gdyż jest obarczona dużym ryzykiem. Freelancerzy, choć oferują tylko nieco niższe ceny, nie zawsze przeprowadzają kłamanie w sposób profesjonalny i skuteczny.

Wybór konkretnej agencji powinien odbywać się według kilku wskazówek. Pierwsza z nich to wielkość agencji. Jeśli jest duża i zatrudnia wielu pracowników, oznacza to, że sama zapracowała na taki sukces. Dobrym prognostykiem jest też szeroki wachlarz usług, gdy świadczy to o kompleksowości firmy. Warto także sprawdzić opinie innych klientów o takiej firmie oraz porównać ceny za kampanię. Dobrym przykładem jest firma https://arison.pl/ , która od lat działa na rynku, ma na koncie wiele skutecznych kampanii a renoma gwarantuje profesjonalne podejście i terminowość.